سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت:دانش آموزان باید همواره از آرمان های شهدای اسلام و انقلاب دفاع کرده و با جهاد علمی، آنها را به عنوان الگو برای پیشرفت خود و جامعه قرار دهند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرّم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی، امروز در مراسم بازگشایی از مدارس با تبریک آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارداشت:وجه مشترک بهار تعلیم و تربیت با هفته دفاع مقدس، جهاد در راه خداست.

وی با بیان اینکه رزمندگان در دوران دفاع مقدس با ایثار و جان فشانی در دفاع از میهن خود استقلال کشور را حفظ کردند، اظهار داشت:امروز دانش آموزان هم باید با فراگیری علم و دانش برای پیشرفت علمی و اخلاقی جامعه تلاش کنند.

امام جمعه خرّم آباد، با بیان اینکه دانش آموزان باید همواره از آرمان های شهدای اسلام و انقلاب دفاع، و راه آنها را به عنوان الگو برای پیشرفت خود و جامعه قرار دهند ابراز داشت:نخستین سنگر پیشرفت جامعه، مدرسه محسوب می شود، لذا دانش آموزان باید با همت والا و انگیزه ای مضاعف در سنگر علم و دانش جهاد علمی و اخلاقی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان کشور هستند و به عنوان خدمتگزاران آینده کشور بشمار می آیند، تاکید کرد:معلمان هم در آموختن علم و دانش به دانش آموزان با روحیه ای مضاعف و خدمتی خالصانه رسالت تعلیم و تربیت خود را انجام دهند و همیشه تربیت نسلی با اخلاق و مومن و متدین را جز رسالت اصلی خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه معلمان در جامعه رسالت انبیای الهی و پیامبران را بر دوش دارند تصریح کرد:معلمان هم چنین وظیفه نشر علم و آموزه های اخلاقی را در بین دانش آموزان انجام می دهند و در این زمینه باید با خلوص نیت و دلسوزی تلاش کنند تا نسلی خودباور ،خلاق و با اخلاق را تحویل جامعه دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha